Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach2018-05-09 18:12:14Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką. |
|
Organizacja szkolenia. Jak uniknąć problemów?2018-02-23 15:12:53Szkolenia sprzedażowe mogą znacznie poprawić wyniki twojego sklepu. By tak się stało, musisz wybrać odpowiedniego trenera i dopasować typ szkolenia do swoich potrzeb. Podpowiadamy, jak to zrobić. |
|
Profesjonalna obsługa klienta i techniki sprzedaży - szkolenia2017-11-15 10:41:03Szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i technik sprzedaży skierowane są do wszystkich tych osób, które chcą dowiedzieć się nieco więcej o stosowanych w różnych miejscach technikach sprzedaży. |
|
Jak wybrać firmę szkoleniową?2017-11-06 08:51:00Każda firma, która chce uchodzić za poważnego gracza w swojej branży, powinna prowadzić rozsądną politykę szkoleniową. Czyli inwestować w swoich pracowników, zwiększać ich umiejętności i kompetencje, zamiast co chwila zatrudniać nowych. |
|
Skuteczna obsługa trudnego Klienta2017-09-27 13:16:59Obsługa Klienta to wyzwanie. Praca nad samym sobą i swoimi współpracownikami. Nikt nie mówił, że będzie łatwo. |
|
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta2017-08-02 09:51:10W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne emocje. |
|
Zbuntowane talenty też szukają pracy2017-07-11 11:44:49Nie wiesz jakie umiejętności potrzebujesz by znaleźć dobrą pracę i osiągnąć sukces? Poniżej prezentujemy listę 5 kluczowych umiejętności dobrego pracownika nad którymi warto pracować. |
|
Rozszyfruj klienta, by być lepszym sprzedawcą2017-07-05 14:47:02Większość ludzi mimowolnie zakłada, że inni myślą i działają w sposób podobny do nich. Tak jednak nie jest. W relacjach, a już szczególnie w kontaktach handlowych, bardzo ważne jest, aby sprzedawca potrafił zrozumieć sposób myślenia i działania konkretnego klienta. |
|
Najpierw wiedza, później własna działalność2017-07-04 12:15:26Żyjemy w czasach, gdzie o pracę wcale nie jest tak łatwo jak wskazują statystyki. Ciągłe podnoszenie kwalifikacji jest zatem dobrym rozwiązaniem na chwilę obecną, a także na przyszłość. |
|
Co sprawia, że ludzie odnoszą sukcesy?2017-05-05 10:39:42Istnieje niezliczona ilość teorii dotyczących odnoszenia sukcesu oraz sposobów na to, jak stać się zwycięzcą. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń obsługa klienta
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.