Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki obsługa klienta

Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach
2018-05-09 18:12:14

Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką.

Artykuł Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach
Organizacja szkolenia. Jak uniknąć problemów?
2018-02-23 15:12:53

Szkolenia sprzedażowe mogą znacznie poprawić wyniki twojego sklepu. By tak się stało, musisz wybrać odpowiedniego trenera i dopasować typ szkolenia do swoich potrzeb. Podpowiadamy, jak to zrobić.

Artykuł Organizacja szkolenia. Jak uniknąć problemów?
Profesjonalna obsługa klienta i techniki sprzedaży - szkolenia
2017-11-15 10:41:03

Szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i technik sprzedaży skierowane są do wszystkich tych osób, które chcą dowiedzieć się nieco więcej o stosowanych w różnych miejscach technikach sprzedaży.

Artykuł Profesjonalna obsługa klienta i techniki sprzedaży - szkolenia
Jak wybrać firmę szkoleniową?
2017-11-06 08:51:00

Każda firma, która chce uchodzić za poważnego gracza w swojej branży, powinna prowadzić rozsądną politykę szkoleniową. Czyli inwestować w swoich pracowników, zwiększać ich umiejętności i kompetencje, zamiast co chwila zatrudniać nowych.

Artykuł Jak wybrać firmę szkoleniową?
Skuteczna obsługa trudnego Klienta
2017-09-27 13:16:59

Obsługa Klienta to wyzwanie. Praca nad samym sobą i swoimi współpracownikami. Nikt nie mówił, że będzie łatwo.

Artykuł Skuteczna obsługa trudnego Klienta
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
2017-08-02 09:51:10

W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne emocje.

Artykuł Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
Zbuntowane talenty też szukają pracy
2017-07-11 11:44:49

Nie wiesz jakie umiejętności potrzebujesz by znaleźć dobrą pracę i osiągnąć sukces? Poniżej prezentujemy listę 5 kluczowych umiejętności dobrego pracownika nad którymi warto pracować.

Artykuł Zbuntowane talenty też szukają pracy
Rozszyfruj klienta, by być lepszym sprzedawcą
2017-07-05 14:47:02

Większość ludzi mimowolnie zakłada, że inni myślą i działają w sposób podobny do nich. Tak jednak nie jest. W relacjach, a już szczególnie w kontaktach handlowych, bardzo ważne jest, aby sprzedawca potrafił zrozumieć sposób myślenia i działania konkretnego klienta.

Artykuł Rozszyfruj klienta, by być lepszym sprzedawcą
Najpierw wiedza, później własna działalność
2017-07-04 12:15:26

Żyjemy w czasach, gdzie o pracę wcale nie jest tak łatwo jak wskazują statystyki. Ciągłe podnoszenie kwalifikacji jest zatem dobrym rozwiązaniem na chwilę obecną, a także na przyszłość.

Artykuł Najpierw wiedza, później własna działalność
Co sprawia, że ludzie odnoszą sukcesy?
2017-05-05 10:39:42

Istnieje niezliczona ilość teorii dotyczących odnoszenia sukcesu oraz sposobów na to, jak stać się zwycięzcą.

Artykuł Co sprawia, że ludzie odnoszą sukcesy?

stron: 1 2 3 4 536

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń obsługa klienta

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.